Συνεντεύξεις

Γρ. Τάσιος: Πρώτη επιλογή η Χαλκιδική στις τουριστικές αγορές των Βαλκανίων

tassios-halkidiki
Ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής μιλά στο Tourism Press για το άνοιγμα στις υποσχόμενες αγορές των Βαλκανίων και εξηγεί πώς σε συνδυασμό με τις παραδοσιακές αγορές μπορούν να βελτιωθούν τα τουριστικά μεγέθη του νομού.
 
Ο κ. Γρηγόρης Τάσιος αναφέρεται στα μέχρι τώρα αποτελέσματα από τις ενέργειες που πραγματοποιεί ο οργανισμός για το άνοιγμα των αγορών των Βαλκανίων καθώς και στις υποδομές που πρέπει να βελτιωθούν. 
 
 

Τα τελευταία χρόνια υπάρχει έντονη παρουσία του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής σε εκθέσεις και επιχειρηματικές εκδηλώσεις στις χώρες των Βαλκανίων. Ποιες είναι οι ευκαιρίες που παρέχουν οι αγορές αυτές για τη Χαλκιδική και ποια τα αποτελέσματα των προσπαθειών αυτών μέχρι στιγμής;



Η Χαλκιδική από το 2003 που προσέγγισε αυτές τις αγορές είδε μία αύξηση στην επισκεψιμότητα οδικά τουλάχιστον 300 χιλιάδων τουριστών από τις 4 χώρες. Ιδιαίτερα από το 2007 – 2011 ήταν από τις πιο ισχυρές παρουσίες σε αριθμό διανυκτερεύσεων, κάνοντας σαιζόν για 110 ημέρες.



Αποτέλεσμα αυτού είναι :



α) ο νομός να είναι η πρώτη επιλογή για Ελλάδα σε όλα τα τουριστικά γραφεία καθώς και στο διαδίκτυο



β) να υπάρχει διασπορά διανυκτερεύσεων σε ξενοδοχεία όλων των κατηγοριών, σε ενοικιαζόμενα δωμάτια ακόμη και στα camping.





Τι προκλήσεις αντιμετωπίζετε στην προσέγγιση των αγορών αυτών? 

Οι προκλήσεις είναι:

α) η βελτίωση των οδικών συνδέσεων: Σερβίας – Σκοπίων, Ρουμανίας – Βουλγαρίας μέσω κονδυλίων της Ε.Ε.

β) η σύνδεση με κάθετη οδό της Εγνατίας με τη Χαλκιδική

γ) η πλήρης ανακαίνιση των συνοριακών σταθμών Ευζώνων, Προμαχώνα, Εξοχής Δράμας.

δ) η ενίσχυση με προσωπικό τη θερινή περίοδο των ελεγκτικών οργάνων

ε) η συγκέντρωση στατιστικών για τις αφίξεις και αναχωρήσεις

Πιστεύετε ότι η στροφή προς νέες τουριστικές αγορές, πλην των παραδοσιακών, είναι αναγκαία για την ανάκαμψη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων;

Ο συνδυασμός και των δύο θα φέρει καλύτερα νούμερα αφίξεων ιδιαίτερα στις άκρες της σαιζόν Απρίλιο – Μάιο , Σεπτέμβριο – Οκτώβριο.

Ποιοί είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα χρόνια και με τι ενέργειες θα επιδιώξετε την επίτευξή τους;

Οι στόχοι του Οργανισμού είναι να διατηρήσει την ομόνοια των εταίρων, την αύξηση των εσόδων μέσω νέων συνδρομητικών μελών, να ενισχύσουμε τη διαδικτυακή μας παρουσία, να προσθέσουμε νέα γραφεία δημοσίων σχέσεων π.χ. Πολωνία και να διατηρήσουμε της Γερμανίας, Βρετανίας, Ιταλίας, Τουρκίας. Να συνεργαστούμε στενά με την Marketing Greece για καλύτερη τεχνοκρατική προσέγγιση των αγορών και δημιουργία οικονομίας κλίμακος στις προωθητικές ενέργειες.

Tourism Press
Μοιραστείτε τα νέα

Similar Posts

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.