Στην εικονική έκθεση FVW TravelTalk Virtual Counter Days έδωσε το παρών η Ελλάδα με αρκετές συμμετοχές κορυφαίων προορισμών και ξενοδοχείων. Η τεχνολογία δίνει ευκαιρίες επικοινωνίας, συνεργασίας και πωλήσεων στους επαγγελματίες του τουρισμού για την επανεκκίνηση της σαιζόν.
Η έκθεση, πραγματοποιήθηκε από 11-13 Φεβρουαρίου και απευθυνόταν στη Γερμανική και Αυστριακή αγορά με πάνω 2.500 εγγεγραμμένους τουριστικούς πράκτορες και γενικότερα επαγγελματίες του τουρισμού.
Συμμετείχαν από την Ελλάδα με τα περίπτερά τους οι: Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Ρόδος με τον ΠΡΟΤΟΥΡ, Κεφαλονιά. Ξενοδοχεία: Akti Hotels, Aldemar, Blue Lagoon, Irene Palace, Ledra Hotels, Mitsis Hotels. Οι εκπρόσωποί τους κατακλύστηκαν από travel agents με ερωτήσεις και μεγάλο ενδιαφέρον. Η επικοινωνία πραγματοποιήθηκε με video call, chat, ανταλλαγή visiting cards, συνάντηση με avatar σε networking space κλπ. Τα περίπτερα διαθέτουν παρουσία, υλικό, βίντεο κλπ.
Παράλληλα λειτούργησε κανάλι τηλεόρασης με workshops, panels, webinars, σύντομες συζητήσεις, συνεντεύξεις, δημοσιογραφικές αναφορές, με τους συντάκτες του fvw και τον αρχισυντάκτη Klaus Hildebrandt να καταγράφουν τα επίκαιρα θέματα για τον τουρισμό, τα γραφεία, τους προορισμούς. Κάθε θέμα το παρακολουθούσαν πάνω από 500 άτομα συγχρόνως.
Συμμετείχαν tour operators και πολλοί μακρινοί προορισμοί πέρα από την Ευρώπη. Συνοπτικά συμμετείχαν: εταιρείες παροχής υπηρεσιών, Ελλάδα, Ισπανία/Eco-Tourism, Costa Rica, Καραϊβική, Βόρειος Αμερική, Ασία, Αυστραλία, Νέα Ισλανδία, κρουαζιέρες, Ευρώπη, τα κράτη του Κόλπου, Τενερίφη, Σλοβενία, Βουλγαρία, Τουρκία.
Παράλληλα, συνεχίζεται η διοργάνωση FVW webinars σε καθημερινή βάση ( έχουν κλείσει οι ημερομηνίες ως τον Απρίλιο) στα οποία συμμετέχουν ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και προορισμοί, το FVW Akademie που εκπαιδεύει travel agents αντίστοιχα με εξαιρετικά αποτελέσματα στις πωλήσεις και lead generation ενώ ακολουθούν πρωτοβουλίες που στηρίζουν το Β2Β μάρκετινγκ στη Γερμανική αγορά.
Στην Ελλάδα συντονίζει η Praxis Plus, αποκλειστικός συνεργάτης του FVW.
Το Tourism Press είναι το ηλεκτρονικό περιοδικό για τη γνώση και την καινοτομία στον τουρισμό, που από το 2011 έχει ενεργή παρουσία στο διαδικτύο. Όραμα του είναι να αποτελέσει μία δεξαμενή γνώσεων και καλών πρακτικών στον τουρισμό κι ένα εργαλείο δουλειάς για όσους δραστηριοποιούνται στον κλάδο, συμβάλλοντας στη βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού και εμμέσως στη βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Απευθύνεται σε όλο το φάσμα του τουρισμού: επιχειρηματίες, εργαζομένους, σπουδαστές, εκπαιδευτικούς και σε όσους αναζητούν συμβουλές και ιδέες για να βελτιώσουν τη δουλειά τους και να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους.