Πηγή φωτογραφίας: pixabay
Αν το ζητούμενο της χώρας μας είναι στροφή προς ποιοτικό τουρισμό τότε η απάντηση θα έπρεπε να είναι η προσέλκυση περισσότερων Αμερικανών τουριστών.
Οι Αμερικανοί τουρίστες επανέρχονται στο προσκήνιο καθώς έχουν επιδείξει ιδιαίτερη δυναμική στα διεθνή ταξίδια τα τελευταία χρόνια. Ταξιδεύουν πολύ και δαπανούν τέσσερις φορές περισσότερα από τους Ευρωπαίους.
Μάλιστα, μελέτη της Visa, “Mapping the future of Global Travel and Tourism”, το 2016, προβλέπει ότι έως το 2025, οι ταξιδιωτικές δαπάνες των Αμερικανών θα έχουν αυξηθεί κατά 33%.
Η πρόκληση για την Ελλάδα είναι η προσέλκυση περισσότερων Αμερικανών τουριστών και η δημιουργία ενός μοναδικού προϊόντος που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους.
Η Αμερικανική τουριστική αγορά, υπήρξε για χρόνια μία από τις βασικότερες της χώρας μας. Τουριστικές επιχειρήσεις είχαν στηρίξει εξ ολοκλήρου το προϊόν τους σε αυτήν.
Ωστόσο, από τα μέσα της δεκαετίας του ’80 αυτό έπαψε να ισχύει. Μία ταξιδιωτική οδηγία, η οποία αποδείχθηκε άδικη αργότερα, από τις ΗΠΑ για πλημμελή μέτρα ασφαλείας στο αεροδρόμιο του Ελληνικού και παράλληλα η αδυναμία διαχείρισης της κρίσης από την ελληνική πλευρά, οδήγησε σε δραστική μείωση των αφίξεων στη χώρα μας.
Επιστρέφουμε στο παρόν και στις ευκαιρίες που ανοίγονται για την Ελλάδα να επανακτήσει μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.
Τρεις Έλληνες επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στην Αμερικανική αγορά εξηγούν στο Tourism Press τους λόγους που η Ελλάδα δεν έχει καταφέρει να αυξήσει το μερίδιό της και προτείνουν λύσεις.
Σκιαγραφούν το προφίλ του Αμερικανού τουρίστα και εκτιμούν την εξέλιξη της ζήτησης για το 2017.
Πατήστε στους παρακάτω συνδέσμους για να διαβάσετε τη συνέχεια: