GDPR και νέο νομικό πλαίσιο για το Digital Marketing και το E-commerce

speaking-pixabay

Η PriceWaterhouse Coopers Academy στην Ελλάδα διοργανώνει σεμινάριο με θέμα ” GDPR και νέο νομικό πλαίσιο για το Digital Marketing και το E-commerce”.

Στόχος του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει πώς ο Κανονισμός για την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR) επηρεάζει το Internet και το Social & Email Marketing στην επιχείρησή σας.

Απευθύνεται: 

  • Digital Marketing Specialists 
  • Sales Managers 
  • Digital Marketers and Communication Managers 
  • Marketing Managers 
  • Media Managers 
  • Account Managers 
  • E-commerce Professionals 
  • Social Media Professionals 
  • Digital Agencies 
  • Web Developers κ.λπ..

Περιεχόμενο

Ενότητα 1η: Εισαγωγή – Πώς επηρεάζει ο Γενικός Κανονισμός (ΕΕ) 2016/679 τη διαδικτυακή διαφήμιση (Digital Marketing). Υποχρεώσεις – οφέλη – ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις.
Ενότητα 2η: Ισχύον νομοθετικό πλαίσιο – GDPR, e-privacy directive, οδηγίες της ΑΠΔΠΧ
Ενότητα 3η: Στοχευμένη – εξατομικευμένη διαφήμιση – Αυτοματοποιημένη ατομική λήψη αποφάσεων – Κατάρτιση προφίλ (profiling) – cookies & other tracking methods
Ενότητα 4η: Συγκατάθεση φυσικού προσώπου και αρχή της λογοδοσίας – Από την οδηγία 95/46 οδηγία /EΚ στον Κανονισμό – (σύστημα double opt-in ή verified opt-in).
Ενότητα 5η: Ανεπιθύμητες Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες και ανεπίκλητη αλληλογραφία – Μη ζητηθείσα εμπορική επικοινωνία (spam) – Direct Marketing – διαχείριση e-mail list – Μελέτες περίπτωσης
Ενότητα 6η: Διαφημιστικές κλήσεις με ανθρώπινη παρέμβαση
Ενότητα 7η: Τεχνικά και οργανωτικά μέτρα σύμφωνα με τον ΓΚΠΔ για την ασφάλεια του αρχείου προσωπικών δεδομένων των παραληπτών – Κρυπτογράφηση και διαχείριση δεδομένων που διακινούνται μέσω Email
Ενότητα 8η: Website & Privacy Notices – Πως πρέπει να διαμορφωθεί το Privacy Notice για να συμμορφώνεται με τον Κανονισμό – Profiling & GDPR – Ελάχιστο περιεχόμενο Privacy Notice για να συμμορφώνεται με τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικών Δεδομένων – Σύνταξη ή/και αναθεώρηση Terms of Use και Privacy Policies.
Ενότητα 9η: Επεξεργασία προσωπικών δεδομένων μέσω συνεργασίας με τρίτες εταιρείες οι οποίες παρέχουν υπηρεσίες αποθήκευσης δεδομένων (συνεργασία με εταιρείες cloud) ή επεξεργασίας (CRM systems) ή ανάλυσης (analytics).
Ενότητα 10η: Παράνομη συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Νομολογία της Αρχής
Ενότητα 11η: Innternet and E-mail marketing – Πρακτικα Βήματα Συμμόρφωσης επιχειρήσεων με τον Κανονισμό GDPR– Βασικές ανάγκες – Καλές πρακτικές

Εισηγητές

Στέφανος Ανδριακόπουλος: Δικηγόρος παρ’ Αρείω Πάγω – Νομικός Σύμβουλος, με εξειδίκευση στο Δίκαιο του Διαδικτύου, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων και το Ηλεκτρονικό Έγκλημα.
Πληροφορικός (I.T.) – Ειδικός Επιστήμονας, εξειδικευμένος σε θέματα Ασφάλειας Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων και Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων

Κόστος

900€

  • Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ, Πρόγραμμα ΛΑΕΚ 0,24%
  • Η παροχή υπηρεσιών εκπαίδευσης, απαλλάσσεται από τον ΦΠΑ (Νόμος 2859/2000 και Άρθρο 19, Νόμου 4346/2015, ΦΕΚ 152Α/ 20-11-2015)

Για περισσσότερες πληροφορίες: https://www.pwc.com/gr/el/academy/specialised-business-topics-ekseidikeumena-epixeirisiaka-themata/gdpr-legal.html

Μοιραστείτε τα νέα

Αφήστε μια απάντηση

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.