Έρευνα

Έρευνες
Μπολ με ιαματικές κρέμες

Άργιλοι, φύλλα μαστίχας Χίου νέα φυσικά προϊόντα στον ιαματικό τουρισμό

Ειδική Έρευνα σε φυσικά προϊόντα της Χίου αξιοποιώντας τα κοιτάσματα Αργίλου της Χίου και τα θερμομεταλλικά νερά αυτής στον ιαματικό - θεραπευτικό τουρισμό. Άρθρο της κυρίας Πηνελόπης Μπραΐλα, διδάκτωρ του Ε.Μ.Π. και ερευνήτρια. 

Έρευνες
Γυναίκα παίζει με τη θάλασσα

Αύξηση της ικανοποίησης των Γερμανών πελατών της TUI στην Ελλάδα

Βελτίωση των δεικτών ποιότητας στα ελληνικά ξενοδοχεία καταγράφουν οι αξιολογήσεις πελατών της TUI Γερμανίας σε σχέση με πέρυσι. 

Έρευνες
Έρευνα Ικανοποίηση πελατών ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης εξώφυλλο

Έρευνα ΕΞΘ: Το προφίλ του τουρίστα που επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη

«Ανεβασμένη» η Θεσσαλονίκη στις προτιμήσεις των τουριστών – Τι δείχνουν τα στοιχεία της σχετικής έρευνας της ΕΞΘ και της GBR Consulting

Έρευνες
Κρουαζιερόπλοιο πλέει στη θάλασσα

CLIA: 52% αύξηση στους επιβάτες κρουαζιέρας στην Ελλάδα

Σημαντική αύξηση 52% στους επιβάτες κρουαζιέρας στην Ελλάδα καταγράφει για το 2016 η ετήσια έρευνα της Διεθνούς Ένωσης Κρουαζιέρας (CLIA), σημειώνοντας ανάκαμψη της ελληνικής αγοράς με 24.000 επιβάτες. Θετικό αναμένεται και το 2017, με την άφιξη 26 νέων πλοίων.

Έρευνες
Ρομπότ

Τα ρομπότ θα κατακτήσουν τα ξενοδοχεία ως το 2020;

Τα ρομπότς έχουν κάνει δυναμική είσοδο στις τουριστικές επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια  συμπληρώνοντας ή και αντικαθιστώντας σε κάποιες περιπτώσεις τον άνθρωπο. Ποια η αποδοχή από τους ταξιδιώτες και ποιες οι προκλήσεις για το ανθρώπινο δυναμικό.

Έρευνες
Ουρανοξύστης

Οι καλύτεροι προορισμοί για μια διεθνή καριέρα το 2017

Έρευνα της HSBC “Expat Explorer” αποκαλύπτει ότι η Ευρώπη είναι η καλύτερη γεωγραφική περιοχή για καριέρα στο εξωτερικό.

Έρευνες
Ο τουρισμός το 2017 υπό το φόβο της τρομοκρατίας

Ο τουρισμός το 2017 υπό το φόβο της τρομοκρατίας

Σε ποιο ασφαλείς προορισμούς προωθείται η πλειονότητα των τουριστών παγκοσμίως ενώ ένα σημαντικό ποσοστό σκέφτονται να μην ταξιδέψουν υπό το φόβο νέων τρομοκρατικών επιθέσεων.

Έρευνες

Έρευνα ΕΟΤ: Ήλιος - Θάλασσα και Γαστρονομία φέρνουν τους τουρίστες στην Ελλάδα

Ικανοποιημένοι είναι οι επισκέπτες στη χώρα μας, σύμφωνα με ποσοτική και ποιοτική έρευνα της εταιρείας QED Market Research για λογαριασμό του ΕΟΤ, σε 13 Πύλες Εισόδου. Το δίπτυχο ήλιος-θάλασσα συνεχίζει να επικρατεί ως βασικός πόλος έλξης συνδυασμένος πλέον με την ελληνική γαστρονομία. Καλύτερες υποδομές και βελτίωση του πολιστικού υπόβαθρου ζητούν οι τουρίστες.

Έρευνες
Επιχειρηματίας χάνει χρήματα - Απογοήτευση

Ευρώπη & Ελλάδα: Οι μισές επιχειρήσεις κλείνουν τα πρώτα 5 έτη λειτουργίας - Δράσεις Ε.Ε. για 2η ευκαιρία

Τις αρνητικές επιπτώσεις του κλεισίματος και πτώχευσης μικρομεσαίων επιχειρήσεων προσπαθεί να περιορίσει η Ευρωπαϊκή Ένωση με συγκεκριμένες δράσεις. 

Έρευνες

Τουριστικές Επιχειρήσεις & Διαδίκτυο

Περίπου 9 στις 10 τουριστικές επιχειρήσεις διαθέτουν ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, σύμφωνα με την έρευνα που διεξήγαγε το Tourism Press.

Έρευνες

Μεγάλη η επίδραση των social media μετά το ταξίδι

Καθοριστικά για τη λήψη αποφάσεων πριν το ταξίδι αλλά και μετά από αυτό για τη μετάδοση των εντυπώσεων είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media), όπως προκύπτει από ερευνητική μελέτη που πραγματοποίησαν Έλληνες καθηγητές του Πανεπιστημίου Bournemouth της Αγγλίας.